کاش صاحب برسد این جوانان همه را در ره خود پیر کند

...دغدغه های فرهنگی

یا صاحب الزمان

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

افسران - آجرک الله یا صاحب الزمان (عج) ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۴
محمد قاسمی

نظرات  (۶)

۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۱ محمد قاسمی
سلام دوستان.همگی خوبید؟ان شااله هرجا هستید، زیر سایه لطف امام زمان (عج) باشید.ببخشید مدتی کم کار (بیکار) بودم در وبلاگ.عذرخواهم.خیلی کار و درس باهم اذیت کننده است.البته لطف خداست.از حسین هم عذرخواهم.بهم میگه ما همون قدر وقت داریم که علامه طباطبایی و نیوتن وقت داشتند.ولی خداییش وقتی ندارم که بخوام برنامه ریزی کنم و هدرش ندم.ولی باز تمام تلاشمو میکنم خودمو به سیر برسونم و تو وبلاگ هم فعالتر شوم.دعا کنید خدا کمکم کنه.از اینکه شاید باعث شدم سرعت سیر مطالعاتی پایین بیاد عذرخواهم.خدا میدونه از تنبلی و کم اهمیت دادن نیست.روزهای برنامه ریزی برای سیر، اصلا نمیدونستم قراره وضعیتم اینجوری بشه.دلم برا خیلی چیزا تنگه.کاش ...
چون دوستان عضو نویسندگان شدند، منم اسم (دوستانی از هم دور ولی نزدیک) رو به نام خودم کردم.فقط مطالبی که قبلا با این اسم وارد شده بود، شدند به نام من.ببخشید.
هرجا هستید،هرجای این خاک مقدس، برای همدیگه خیلی دعا کنید.بازم عذرخواهی.
انشاالله که خداوند توفیقمان دهد.
التماس دعا
سلام بر محمد و بقیه دوستان.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
در این ایام ما رو هم دعا کنین.همه گدازیون رو حتی اونایی که توی سیر نیستن.
التماس دعا
۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۷ معین مختاری
سلام عزیزان.بالاخره با حول و قوه الهی و با همکاری آقای قاسمی منم یه سر به وبلاگ زدم.حرف دلم همون حرفاییه که محمد اون بالا گفته.ان شااله تو مرحله دوم سیر، بتونم جبران کنم.ولی اینم با تاکید میگم که کم اهمیت به سیر و برنامه ها نیستم.برام دعا کنید.
بسم الله فی سبیل الله و علی ملة رسول الله...
کم مونده گره ام بگیره. محمد و معین برگشتند به وبلاگ!!! خدایا این وصل را هجران مکن...
راستی
سلام برادرا! عزاداری هاتون قبول!
سلام دوستان عزیز
خوشحالم از اینکه فضای عاطفی شدیدی بین دوستان برقرار شده، چو عضوی بدرد آورد روزگار....
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی